W związku z wdrożeniem Payment Services Directive 2 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2015/2366 z dnia 25 listopada 2015 roku (PSD2) w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego – od dnia 14 maja 2019 roku w ramach silnego uwierzytelnienia w usłudze bankowości elektronicznej każde zalogowanie na konto będzie wymagało dodatkowego potwierdzenia hasłem SMS.
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z placówkami Banku od poniedziałku do piątku:

  1. Centrala banku – tel. 29 75 15 099, w godzinach 7.30 – 15.30
  2. Punkt Obsługi Klienta w Zarębach tel. 29 75 16 222 w godzinach 7:30 – 15:30
  3. Punkt Obsługi Klienta w Krzynowłodze Małej tel. 29 307 04 50 w godzinach 7:30 – 15:30
  4. Punkt Obsługi Klienta w Chorzelachh tel. 29 75 16 407 w godzinach 10:00 – 18:00
    (w soboty godzinach 7:30 – 15:30)