Polityka prywatności Aplikacji Mobilnej:

  1. Aplikacja mobilna „Limes Bank” została wyprodukowana dla Klientów Limes Banku Spółdzielczego. Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku z urządzenia mobilnego.
  2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
  3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
    a. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
    b. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
    pamięci,
    komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
    informacji o lokalizacji,
    aparatu fotograficznego,
    danych kontaktów.
  4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
  5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
  6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.